Warszawa, 6 lipca 2012 - Agencja Digital Wonderland została oficjalnym partnerem 12. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty. Tytani nowych mediów (w tej roli my, Digital Wonderland) wesprą swoim know-how oraz wytatuowanym działem kreacji tytanów filmu (w tej roli MFF T-Mobile Nowe Horyzonty).
Tegoroczna edycja festiwalu to m.in. kino meksykańskie; The Happy End, czyli sekcja w której zostaną zaprezentowana filmowe interpretacje końca świata oraz mockumenty – filmy wykorzystujące konwencję dokumentu do stworzenia nieistniejącej rzeczywistości. Wszystkie tematy są nam bliskie, jako że na naszą codzienność składają się dokładnie niezły meksyk, deadlajny i wirtualne światy.W ramach współpracy DWL zrealizuje szereg aktywności wspierających komunikację MFF T-Mobile Nowe Horyzonty w mediach społecznościowych, w tym dedykowaną aplikację facebookową oraz elementy identyfikacji wizualnej. Na tym, rzecz jasna, nie koniec – o szczegółach będziemy informować na bieżąco na naszych fanpage’ach, na które - jak i na sam festiwal - serdecznie zapraszamy.
facebook.com/DigitalWonderland
facebook.com/MFFNoweHoryzonty
Digital Wonderland Sp. z o. o. to nowa na Polskim rynku agencja kreatywna, założona przez osoby z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w agencjach sieciowych grup WPP i Interpublic. Obecnie jako preferred digital partner realizuje wszystkie działania interaktywne agencji Publicis. DWL tworzy kampanie we wszystkich mediach dla klientów takich jak Renault, CEDC, Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczpospolitej Polskiej, Sanofi-Aventis, E. & J, Gallo Winery, Gruppo Campari, MFF T-Mobile Nowe Horyzonty.
Przedstawiciele klienta:
Marcin Pieńkowski | Manager ds. public relations
Przedstawiciele Digital Wonderland:
Michał Szydło | Client Service Director
Michał Kisielewski | Creative Director
Łukasz Chomyn | Senior Copywriter
Grzegorz Ostrowski | Art Director
Media:
Facebook, aktywności i wsparcie fb ads od 28 czerwca do 16 lipca.
Tegoroczna edycja festiwalu to m.in. kino meksykańskie; The Happy End, czyli sekcja w której zostaną zaprezentowana filmowe interpretacje końca świata oraz mockumenty – filmy wykorzystujące konwencję dokumentu do stworzenia nieistniejącej rzeczywistości. Wszystkie tematy są nam bliskie, jako że na naszą codzienność składają się dokładnie niezły meksyk, deadlajny i wirtualne światy.
W ramach współpracy DWL zrealizuje szereg aktywności wspierających komunikację MFF T-Mobile Nowe Horyzonty w mediach społecznościowych, w tym dedykowaną aplikację facebookową oraz elementy identyfikacji wizualnej. Na tym, rzecz jasna, nie koniec – o szczegółach będziemy informować na bieżąco na naszych fanpage’ach, na które - jak i na sam festiwal - serdecznie zapraszamy.
facebook.com/DigitalWonderland
facebook.com/MFFNoweHoryzonty
Digital Wonderland Sp. z o. o. to nowa na Polskim rynku agencja kreatywna, założona przez osoby z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w agencjach sieciowych grup WPP i Interpublic. Obecnie jako preferred digital partner realizuje wszystkie działania interaktywne agencji Publicis. DWL tworzy kampanie we wszystkich mediach dla klientów takich jak Renault, CEDC, Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczpospolitej Polskiej, Sanofi-Aventis, E. & J, Gallo Winery, Gruppo Campari, MFF T-Mobile Nowe Horyzonty.
Przedstawiciele klienta:
Marcin Pieńkowski | Manager ds. public relations
Przedstawiciele Digital Wonderland:
Michał Szydło | Client Service Director
Michał Kisielewski | Creative Director
Łukasz Chomyn | Senior Copywriter
Grzegorz Ostrowski | Art Director
Media:
Facebook, aktywności i wsparcie fb ads od 28 czerwca do 16 lipca.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/digital-wonderland-zaprasza-na-film